Om dit bestand te kunnen downloaden vragen wij u om enkele gegevens in te vullen. 
Nadat u uw gegevens hebt verstuurd kunt u het bestand downloaden door nogmaals op het door u gekozen bestand te klikken.
Uw naam
Uw e-mailadres
Naam praktijk
Plaats praktijk
Menu
Bellen
Mailen
Progez
Progez werkt aan vernieuwing en samenwerking in de zorg

Hoe motiverende gespreksvoering patiënten weer op weg helpt

Sluit

Hoe krijgt u een patiënt/cliënt in de korte tijd van een consult in beweging en medeverantwoordelijk voor het eigen ziekteherstel? Motiverende Gespreksvoering helpt u daarbij (bewezen effectief). Met deze techniek kunt u binnen tien minuten motivatie voor verandering opwekken. Het resultaat is tijdsbesparing, betrokken cliënten, betere cliëntrelaties en reductie van het aantal draaideurcliënten. Wij organiseren een praktische en interactieve workshop van twee middagen waarin u wordt getraind in motiverende gespreksvoering. 

Workshop

Tijdens de workshop krijgt u tools in handen om direct de volgende dag snel een passende en duurzame gedragsverandering te boeken bij uw patiënten. In de korte tijd van een consult ziet de patiënt zijn eigen verantwoordelijkheid in en werkt actief mee aan zijn of haar ziekteherstel.
• Het is effectief in het ondersteunen van gedragsverandering
• Het is zelfmanagement bevorderend
• Het verhoogt de patiënt/cliënt-tevredenheid
• Het helpt u om te voorkomen dat u het probleem zelf op uw schouders neemt

Inschrijven workshop

U kunt zich al inschrijven voor de twee workshopmiddagen - 19 september en 31 oktober 2017 - die bij Caransscoop in Beekbergen worden gehouden.


In-company mogelijkheden

De workshop 'Motiverende gespreksvoering' bieden wij ook als in-company training aan. Interesse?
Onze adviseur Anniek Appelman, a.appelman@progez.nl of 06 - 46 382 868 informeert u graag over de mogelijkheden.